דמיינו את הרגע הזה:

אתם בשיא האימון, 1000 מעלות בצל, האגו לא נותן לכם לפרוש באמצע, והדרייב שמחזיק את כל השרירים פועלים הוא הציפייה לארוחה המפנקת שאחרי. מממ אוכל מהיר וטעים! – ג'אנק פוד… עצרו בצד!

לא עבדתם כל כך קשה כדי ליפול לרגליהם של הפחמימות הריקות, השומן והמלח שהולכים להרוס לכם את אפקט האימון. תתרחקו ומהר.

אנחנו כאן כדי להציע לכם 4 ארוחות פשוטות וטעימות, שיעזרו לכם לבנות את השריר אחרי אימון מפרך וימלאו לכם את הבטן בעונג. נתחיל בעצימות השקעה נמוכה ולאט לאט נגביר את הקצב.
מוכנים? הנה זה בא:

יוגורט מולר אקטיב: מינימום השקעה, מקסימום טעם!

כן כן – קראתם נכון. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא פשוט לחזור מאימון, להיכנס למטבח, להושיט יד קדמית לידית המקרר ולמשוך כלפיכם עד שהדלת תיפתח לרווחה. הוציאו יוגורט מולר אקטיב בטעם טבעי, הוסיפו כפית ויש לכם ארוחה. פשוט!
יוגורט מולר אקטיב הוא יוגורט בטעם טבעי מפנק, עשיר בחלבונים ובסידן, שיספק לכם מנה מדויקת של 20 גרם חלבון, ואת כל מה שהגוף צריך כדי להעלות מסת שריר לאחר האימון.
זו ללא ספק הדרך הקלילה ביותר, בהשקעה הנמוכה ביותר שתשיג לכם את הארוחה האפקטיבית לה אתם זקוקים אחרי אימון, והכי חשוב – טעימה ומרעננת במיוחד.

ואם אתם רוצים לגוון בטעמים, אתם מוזמנים לבחור גם יוגורט פרי בטעמים: מולר אקטיב עם פירות יער המכיל 12 גרם חלבון, ומולר אקטיב עם תות שדה המכיל גם הוא 12 גרם חלבון.

 

מולר אקטיב משודרג – נראה אתכם!

מוכנים להגביר עומסים ולהראות קצת השקעה? האופציה הבאה מתאימה במיוחד עבורכם – המתאמנים עם החשק המתוק למילוי מצברים לאחר האימון.

 

כמו הקודמת – גם כאן אין צורך להתארגן על ארוחה By The Book. כל מה שצריך זה להוסיף למולר אקטיב הטבעי שלכם קצת חיזוקי תזונה וקישוטי טעם: קצת גרנולה, שיבולת שועל טבעית או פירות קפואים (בתפקיד הפחמימות הנחוצות), אגוזים למנת מגנזיום, וזרעי פשתן או צ'יה לחיזוק באומגה 3, ועכשיו אתם עוד יותר מסודרים!

 

Keep it simple – מגבירים עצימות ונצמדים לפשטות

אתם רוצים גם קצת לגוון וגם לחזק את התזונה שלכם בחלבוני חלב? קיבלתם!
פתחו את המקרר והוציאו ביצים, גביע קוטג', לחם וירקות.

 

ארוחה המשלבת ביצים וקוטג' תספק לכם את כמות החלבון המצויה ביוגורט אקטיב הנדרשת לבניית השריר לאחר מאמץ פיזי, הירקות והלחם יספקו לכם מנת פחמימות מאוזנת. קל ויעיל, כבר אמרנו?

 

מתכון מפנק למתאמנים לא מפונקים

 

האופציה האחרונה היא למתאמנים המשקיענים ואניני הטעם, כאלו שבשבילם האימון הוא לא באמת אימון ללא תגמול ראוי לחיך בסופו. והרי זה ידוע שאין פינוק גדול יותר מסלט סלמון עשיר: רגע לפני היציאה לאימון, הוציאו מהמקפיא פילה סלמון והפשירו אותו.
לאחר כשעה הוא כבר יהיה מוכן להתחמם בתנור (מתובל במלח, פלפל שחור גרוס ומעט שמן זית). בינתיים, חתכו והוסיפו לקערה גדולה חסה או עלי בייבי, עגבניות שרי חצויות, בצל סגול, עלי בזיליקום לפי הטעם וגרעיני רימון (כן כן, סמכו עלינו).
הוסיפו תיבול עדין של מלח, פלפל שחור גרוס, טיפונת חומץ בלסמי ושמן זית.
אם אתם אוהבים את הטוויסט המתוק – החליפו את העגבניות בפלחי תפוז והוסיפו מעט דבש לתיבול.

 

אה, ואם שכחתם את הסלמון בתנור – זה הזמן להוציא אותו ולערבב הכל.

 

מישהו אמר קינוח?
אחרי שעבדתם כל כך קשה, מגיע לכם פינוק הולם – יוגורט מולר אקטיב פרי שישלים לכם את הארוחה שאחרי וישאיר טעם מתוק ומרענן.

 

עכשיו, כשפרוסות בפניכם כל האפשרויות הטעימות, כל שנותר לכם זה להחליט על איזו אפשרות תרוצו היום 😉

 

תתפנקו. מגיע לכם!

מולריוטיובפייסבוק