הגיע הזמן לראות תוצאות – הצעדים הקטנים למסת שריר גדולה

 

גם לכם יש הרגשה שאתם מתאמנים על ריק?
מרימים משקולות, מזיעים בלי סוף באימונים אבל השריר לא מתפתח?
החדשות הטובות הן שלא צריך להשתגע – השיטה להעלאת מסת השריר מתחבאת בדברים הקטנים, והדרך למראה שתמיד חלמתם עליו לא כזאת מסובכת.

 

מאחורי הקלעים של פוזה שרירית

 

רגע לפני שנמנה את השינויים הקטנים שעושים את כל ההבדל, בואו נבין למה כל כך חשוב לפתח ולשמור על מסת השריר:
מערכת השרירים עוטפת את מערכת העצמות וככל שהשריר חזק יותר כך העצם חזקה יותר, הגוף כולו יציב יותר, האיזון המטבולי של הסוכרים והשומנים בדם נשמר, וכמובן – המשקל תקין, וכשכל אלו מתקיימים – הציפורים מצייצות ואנחנו נראים ומרגישים פשוט מצוין!

 

כך זה עובד בפועל: הגוף שלנו מייצר חלבון באופן טבעי שמסייע בבניית השריר.
כשאנחנו נותנים לגוף שלנו בוסט של אימוני כוח והתנגדות, אנחנו מגרים את רקמת השריר ומעודדים אותו לייצר כמות גדולה יותר של חלבון וכך מסת השריר עולה.
הבעיה היא שרבים מאיתנו שוכחים להקפיד על תזונה נכונה, ובטוחים שאם יבלו שעות נוספות בחדר הכושר, השריר שלהם בהכרח ימשיך להתפתח.

 

בדיוק בגלל זה ריכזנו בשבילכם טיפים פשוטים ופרקטיים לשילוב המנצח, ויצירת האפקט המושלם שיגרום לכם לפזול למראה ולפלרטט עם היד האחורית שלכם. או הקדמית – Your call.
 


 

תוסיפו יותר חלבון. והמון!

 

התזונה שאתם רוצים להתמיד בה היא 'תזונה בונה שריר' או במילים אחרות – חלבון גבירותיי ורבותיי, חלבון. כשאנחנו צורכים חלבון אנחנו מזינים את הגוף שלנו בחומרי בנייה שאחראים להעלאת מסת השריר. זוכרים את אימוני הכוח וההתנגדות שהזכרנו קודם? כשמוסיפים להם תזונה עשירה בחלבון, הגוף שלנו מקבל הרבה יותר גירוי וחומרי בנייה לפיתוח השריר, והתוצאה – OH MAMA!

מזונות עשירים בחלבון כוללים בין היתר חלב ומוצריו, ביצים, עוף, בקר, דגים, סויה, טופו וקטניות כמו עדשים, שעועית, גרגירי חומוס ועוד.
השתדלו לרכז את צריכת החלבון שלכם ל2-3 ארוחות עם 20-30 גרם חלבון. זה אולי נשמע כמו חתיכת התעסקות, אבל אל תשכחו שלא חסרים פתרונות מהירים, מרעננים וטעימים במיוחד – כמו למשל יוגורט עשיר בחלבון.
 


 

כמות גדושה של סידן ומנה מרוכזת של שמש

 

בדיוק כמו שויטמין D וסידן מעולים לבניית העצם, כך הם גם מעולים לבניית השריר.
אז קדימה – צאו לשמש, גם ככה החורף בארץ רציני כמו רווק תל אביבי אחרי דייט ראשון
ועכשיו ברצינות: מחקרים מצאו כי רמה נמוכה של ויטמין D קשורה גם ברמה נמוכה של מסת שריר, ולכן מומלץ לצרוך ויטמיןD  וסידן שניתן למצוא גם במוצרי החלב השונים.
 


 

No Pain No Gain –  אבל לפחות שיהיה טעים

 

אז נכון, כולנו כאן עם העיניים על המטרה: להשיג גוף בריא וחטוב, אבל הגיע הזמן שנתחיל ליהנות מהדרך, או לפחות מתחושת הסיפוק שאחרי.

בדיוק בשבילכם, המתאמנים המתמידים שרוצים להשיג יותר תוצאות מבלי להתפשר על הטעם – מולר משיקה את מולר Active – סדרת יוגורטים מועשרים בחלבון עם מקסימום טעם: מולר אקטיב בטעם טבעי שמכיל 20 גרם חלבון, מולר אקטיב עם פירות יער שמכיל 12 גרם חלבון, ומולר אקטיב עם תות שדה שמכיל 12 גרם חלבון.

גביע מולר אקטיב אחד מכיל את כמות החלבון המומלצת לאחר אימון, עשיר בסידן ועם טעם נפלא שכל כך מגיע לכם להתפנק עליו אחרי אימון מפרך.

מולריוטיובפייסבוק